شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

meli-kaw.blog

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

ژل رویال چیست ؟ خواص ژل رویال یا شاه انگبین

ژل رویال چیست ؟ خواص ژل رویال یا شاه انگبین ، یکی از محصولات مهم و با ارزش زنبور عسل است و به وسیله ی غدد مغذی زنبوران کارگر در روز های اولیه ی زندگی ترشح می شود ، بدین ترتیب که زنبوران عسل کارگر بین سن پنج تا دوازده روزگی می توانند ژل رویال ترشح کنند .



ژل رویال چیست ؟ خواص ژل رویال یا شاه انگبین
ژل رویال، ماده اولیه برای تغذیه ی تخم و نوزاد و همینطور اصلی ترین ماده ی غذایی برای ملکه می باشد . لاروی که از این ماده ی غذایی تغذیه می کند در عرض پنج روز وزن اولیه اش 1250 بار افزایش می یابد و این میزان رشد بسیار قابل توجه می باشد . با ادامه ی تغذیه از این ژل از زنبور عادی به ملکه تبدیل می شود . این ماده به اکسیر جوانی معروف است و که ماده ای بسیار مقوی و انرژی زا و پر پروتئین است .
معمولا لارو ها در سه روز اول زندگی از این ماده تغذیه می کنند ، اما این برنامه ی غذایی از روز چهارم عوض می شود و به مخلوطی از عسل و گرده ارتقا می یابد اما ملکه تا آخر عمر از این ژل استفاده می کند . این تفاوت تغذیه در زنبور ملکه و کارگر باعث تفاوت های بارزی در آن ها می شود . از جمله ؛
ساختمان بدن : زنبور ملکه اندام تناسلی دارد اما زنبور های کارگر اندام هایی مانند کیسه های جمع آوری گرده ، غده های غذایی نوزادان و غدد موم سازی می باشند .
دوره تکامل : دوره ی شفیرگی زنبور ملکه در 16 روز اتفاق می افتد ولی این مرحله در زنبور کارگر در 21 روز طی می شود .
طول عمر : زنبور ملکه حداقل تا 5 سال و زنبور کارگر 45 تا 60 روز زندگی می کند .
ظاهر و رفتار : ملکه می تواند 2000 تخم در روز بگذارد . او با پخش بوی خود در فضای کندو ، زنبوران کارگر را عقیم می کند . از نظر جسمی ملکه بسیار بزرگ تر از زنبور کارگر است .


خصوصیات فیزیکی ژل رویال
ژل رویال یک ماده ی یک نواخت با حالت خمیری و تقریبا مایع است که رنگ آن سفید مایل به زرد یا بژ بوده و بوی تند اسید فنولیک دارد . ژل رویال ترش و تند است ، به همین دلیل بعضی افراد از خوردن آن اجتناب می کنند . چسبندگی آن برحسب مقدار آب موجود و طول عمر آن تغییر می کند و به تدریج چسبناک تر می شود .
برخی ذرات باقی مانده در ژل رویال علامت خالص بودن آن است ، به عنوان مثال می توان به وجود پوست لارو اشاره کرد . تکه های موم نیز کم و بیش وجود دارند ، ولی وجود آن ها بیشتر به روش جمع آوری بستگی دارد .


ترکیبات شیمیایی ژل رویال
ژل رویال تنها منبع طبیعی استیل کولین خالص است و خصوصیات ضد میکروبی این ماده هم باعث می شود برای بدن بسیار مفید باشد . ژل رویال از نسبت های مختلف قند ها ، چربی ها ، پروتئین ها ، پانتوتنیک ، گاماگلبولین ( عامل افزایش مقاومت در مقابل ویروس ها و باکتری ها ) ، اسید نوکلئیک شبیه به DNA و RNA ، کلسترول ، بیوپترین و نئوپترین تشکیل یافته است . این ماده غنی از هورمون هایی با طیف گسترده ای از اثرات سودمند است . همچنین محتوی 15 درصد اسید اسپارتیک بوده که یک ماده ی ضروری برای رشد بافت ها ، عضلات و بازسازی سلول ها می باشد . اسید های آمینه ، شکل دهنده ی عناصر شیمیایی بسیار اساسی برای بدن ما بوده و برای رشد و توانایی مبارزه با عفونت ها و بیماری ها ضروری هستند . در بسیاری از شرایط بدن ما توانایی ساخت اسید های آمینه را نداشته و ما آن ها را از طریق خوردن غذا ها به دست می آوریم . با توجه به اهمیت اسید های آمینه و وجود مقادیر بسیار زیاد آن ها در ژله رویال ، اهمیت این ماده ی غذایی با ارزش برای بدن بیش از پیش آشکار می شود .


تولید و نگهداری ژل رویال
تولید این محصول یک کار تخصصی بوده و نیاز به آموزش حرفه ای دارد . از آنجا که ژل رویال غنی از آنزیم ها و هورمون هاست می بایست از تماس آن با نور و اکسیژن و هوا جلوگیری نمود تا واکنش ندهد . همچنین باید آن را در یخچال یا فریزر نگهداری کرد .


خواص ژله رویال
برخی خواص مهم این ماده غذایی ارزشمند عبارتند از :
-مصرف ژله رویال در دوران بارداری جهت رشد جسمانی و ذهنی نوزادان بسیار موثر است .
- در درمان نازایی و مشکلات بارداری می توان از ژل رویال به عنوان دارو استفاده کرد .
-مصرف مرتب ژل رویال در مبتلایان به بیماری صرع ( قش ) موجب کاهش تعداد و شدت حملات و حتی عدم بروز حملات صرع به مدت چند ماه می شود .
-استفاده ی منظم و مستمر ژل رویال برای مبتلایان به دیابت ، علاوه بر کاهش قند خون به دلیل اثرات شبه انسولین آن ، بر کبد نیز اثرات مثبتی خواهد گذاشت .
- از آن جا که ژل رویال منبعی غنی از استیل کولین و فسفولیپید به شمار می رود ، در درمان بیماری های عصبی نظیر آلزایمر ، ام.اس ، فراموشی و پارکینسون نقش بسزایی را ایفا می کند . ژل رویال به دلیل داشتن مقادیر فراوانی از هورمون های طبیعی ، مواد معدنی ، ویتامین های ب کمپلکس ، اسید فولیک و بعضی اسید های چرب علاوه بر اثرات مثبت بروی مغز و سیستم عصبی در کاهش درد های میگرن ، درمان افسردگی ، کاهش استرس و بی خوابی های شبانه و همچنین باعث بهبود ضعف اعصاب ، اختلالات روانی ، هیجان زیاد و جلوگیری از اثرات سو روانپزشکی می شود .
- ژل رویال در مقابله با سرطان ، یک آنتی اکسیدان قوی محسوب می شود و همچنین مانع از تشکیل و پیشروی تومور می شود . طی آزمایش های متوالی ثابت شده است که ژل رویال در بیماران تحت شیمی درمانی اثرات مفیدی از جمله حفاظت از کبد و کلیه ها دارد .
- طبق نتایج حاصل از آزمایش هایی که در کشور بلغارستان بروی 125 نفر انجام شد ، مصرف ژل رویال برای بیماران مبتلا به آرتروز به طرز چشمگیری بهبود دهنده بوده است . همچنین در درمان و پیشگیری از روماتیسم و تنگی نفس اثرات مفیدی داشته است .
- ژل رویال به دلیل داشتن مقادیر زیادی استیل کولین با کاستن رسوب کلسترول در دیواره ی رگ ها ، مانع از سخت شدن دیواره ی رگ ها و سکته می شود .
-ژل رویال به دلیل کلاژن بسیاری که دارد موجب باعث استحکام پوست می شود و به همین سبب در قاره های اروپا ، آمریکا ، استرالیا و آفریقا بیشترین استفاده از ژل رویال در لوازم آرایشی و دارو های پوستی است و خاصیت ترمیم کنندگی دارد . همچنین در پماد ها و کرم های سوختگی به کار می رود . از آنجا که درصد کمی از ژل رویال در این فراورده ها به کار برده می شود اما احتمال فساد آن وجود دارد به همین سبب این فراورده ها باید در یخچال نگهداری شوند .
- انرژی زا ی عالی برای ورزشکاران یا افرادی که کار زیادی انجام می دهند
-کاهش مشکلات دوران یائسگی برای بانوان
- عملکرد شبه تستوسترون و جبران کمبود ترشح آن در آقایان
-حفظ تعادل هورمونی بدن
-افزایش نیروی جنسی
-تنظیم فعالیت غده تیروئید


میزان استفاده از ژل رویال
مصرف این ماده بهتر است بر حسب وزن انسان باشد ، به طوری که مقدار یک میلی گرم ژل رویال خالص برای یک کیلو گرم وزن در هر وعده توصیه شده است . می توان ژل رویال را زیر زبان گذاشت تا به سرعت توسط مخاط های زیر زبانی جذب شده و و بدون گذاشتن از روده وارد خون می شود .
کودکان بالای یک سال مقدار 20 تا 30 میلی گرم به صورت خالص زیر زبانی ، مخلوط با عسل یا آب عسل و یا مخلوط با آب میوه می توانند مصرف کنند .
بزرگسالان بسته به وزن می توانند بین 50 تا 100 میلی گرم ژل رویال در سه وعده و قبل از وعده های غذایی مصرف کنند .


روش های مصرف ژل رویال
-محلوط ژل رویال و عسل : مخلوط آن یک الی یک و نیم ساعت قابل نگهداری است . می توانید هر روز صبح ناشتا یک قاشق مربا خوری از این مخلوط را زیر زبان قرار دهید .
-مخلوط ژل رویال با ماست
-کپسول و امپول : عرضه ژل رویال به شکل کپسول و یا آمپول های خوراکی در بازار های اروپایی و آمریکا متداول است . ولی در ایران فقط به شکل مخلوط با عسل یا خالص عرضه می شود .
-ژل رویال در برخی کرم ها و ماسک های پوستی

سخن پایانی
در مقاله های بعدی به خواص ژل رویال خواهیم پرداخت. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد . برای خرید ژل رویال تولید شرکت آراماس می توانید با شماره تلفن 66806884 تماس بگیرید و یا به سامانه پیامکی 5000110110 پیامک ارسال نمایید .

چرا خمیر نان به دست میچسبد؟ راه چاره چیست؟

چسبیدن خمیر نان به دست یک علت دارد و آن هم کم بودن میزان آرد است در این واقع خمیر را بپوشانید و در یخچال بگذارید تا چسبندگی برطرف شود.
نکاتی که باید در مورد درست کردن خمیر نان بدانید
پختن نان در خانه سبب لذت بردن از طعم و مزه نان و کنترل روی مواد افزودنی داخل نان می شود. در این بخش از نمناک نکاتی را درباره خمیر نان بیان کرده ایم که امیدواریم از آن بهره کافی ببرید.
چرا خمیر نان به دست می چسبد؟
پخت نان در خانه آسان است اما اگر برای اولین بار این کار را انجام دهید آماده کردن خمیر و مراحل پخت آن می تواند برایتان کمی مشکل ایجاد کند . یکی از سوالاتی که به هنگام آماده نمودن خمیر برای یک نانوای تازه کار پیش می آید این است که چه زمانی خمیرتان خوب ور آمده است ؟ شما می توانید با تست انگشت خمیر یا ضربه زدن با یک وسیله نوک تیز بفهمید چه زمانی خمیرتان خوب ور آمده است .

پختن نان در خانه

قبل از ور آمدن

خمیر نان را باید خوب ورز دهید تا در آن گلوتن ایجاد شده و نان نرم به دست آید . برای اینکار لازم است ، 10 تا 12 دقیقه خمیر را خوب ورز دهید و سپس با انگشت به آن ضربه بزنید.

اگر خمیر پس از ضربه زدن به حالت اول خود بازگشت و شکاف را پر نمود، برای اولین ور آمدن آماده است اما اگر روی خمیر ترک عمیق ایجاد گشت ، باید به ورز دادن ادامه دهید.

تهیه خمیر

اولین تست انگشت

معمولا خمیر نان در دو مرحله ور می آید که مرحله اول پس از مخلوط خمیر و در داخل کاسه یا نایلون است . بعد از مخلوط کردن خمیر آن را درون ظرفی بریزید و ساعتی زمان برای ور آمدن به آن بدهید .

برای اینکه بفهمید خمیر در این مرحله ور آمده و آماده چانه گرفتن است ابتدا باید دو تا از انگشتان تان را تا بند دوم در خمیر فرو کنید ، اگر جای انگشتان تان در خمیر به سرعت پر شد، باید به خمیر زمان بیشتری برای ور آمدن بدهید اما اگر جای انگشت ها روی خمیر باقی ماند خمیر آماده چانه گرفتن است و باید به آن استراحت دهید تا برای تست دوم آماده گردد .

ور آمدن خمیر نان

دومین تست انگشت

در سینی که چانه ها را قرار داده اید یا در ظرف مخصوص پخت نان دومین ور آمدن خمیر، اتفاق می افتد. حجم خمیر افزایش می یابد و عطر و طعم مخمر کاهش پیدا خواهد کرد. اگر در این مرحله خمیر بیش از حد بماند و ور بیاید ، ممکن است پف آن در فر بخوابد و بسیار متراکم شود.

برای بار دوم می توانید زمانی که خمیر در حال ور آمدن است آن را با نوک انگشت خود تست کنید. بدین صورت که با نوک انگشت خود به آرامی قرص نان را لمس کنید، اگر روی آن فرو رفتگی کم عمقی ایجاد شد ، خمیر آماده برای پخت است.

تست کردن خمیر

ملاحظات

تست انگشت برای خمیرهایی مانند خمیر سیاباتا یا باگت که با هیدراتاسیون بالا هستند ، جواب نمی دهد و برای خمیر نان هایی مناسب است که مقدار متوسطی مایه خمیر در آن استفاده شده است .خمیرنان باگت یا سیاباتا حتی هنگامی که آماده پخت هستند نیز چسبنده اند.

خمیر مرطوب آماده پخت حتی اگر چسبنده باشد، نباید هنگامی که به آن دست می زنید از هم باز شود. برای این نوع خمیر از آزمون شیشه پنجره می توان استفاده نمود و برای تعیین قدرت چسبندگی آن قدر آن را بکشید تا بسیار نازک گردد.

درباره خمیر نان

علت و رفع چسبندگی خمیرنان به دست

اگر خمیرنان یا شیرینی ( یا هر خمیری ) چسبنده است و انگشت به آن می چسبد و نمی توان با آن کار کرد ، باید خمیر را بپوشانید و در یخچال قرار دهید تا کاملا سرد شود و از چسبندگی آن کاسته شود .

اگر همچنان چسبنده باقی ماند , مقداری آرد به آن بپاشید و ورز دهید تا یکدست گردد زیرا اگر آرد آن کمتر از میزان مناسب باشد ، خمیر به دست می چسبد . اگر بیش از اندازه به آن آرد بزنید خمیر سنگین و خشک می شود.



روش استفاده از خیار برای لاغری و کاهش وزن سریع

اغلب افراد از این موضوع مطلع هستند که مصرف خیار کمک بسیاری به کاهش وزن می کند، اما چگونه باید خیار را مصرف کرد که باعث لاغری و کاهش وزن شود؟
مصرف خیار و نقش آن در لاغری
خیار به سبب فواید بی شمارش، میوه ای شناخته شده است که از بی آبی بدن جلوگیری نموده و سبب آبرسانی و مرطوب نگه داشتن بدن می شود. خیار حاوی مواد مغذی غنی شامل ویتامین cوk است و به کاهش وزن نیز کمک می کند. این میوه چنانچه در بخش سلامت نمناک و در مطلب خواص خیار گفته شد با درصد چربی و کالری کم در هر غذایی مثل ساندویچ و سالاد مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه بخش ورزش و تناسب اندام نمناک ، به فواید خیار و دلایل جالب اضافه نمودن آن به رژیم غذایی می پردازیم و بدانید که چرا خیار بهترین میوه برای کاهش وزن است:
چرا خیار به لاغری و کاهش وزن کمک میکند
1-غذای کم کالری و کم چرب

درصد چربی خیار صفر است و همین امر آن را بهترین میوه برای کاهش وزن ساخته است. می توانید آن را در سالاد استفاده کنید یا آن را به تنهایی بخورید یا رنده شده ی آن را به آب لیمو اضافه نموده، نمک و مقداری فلفل به آن افزوده و بنوشید و لذت ببرید و به مرور شاهد کاهش وزن خود باشید.

2- خیار میزان قند کمی دارد:
قند در هر شکل و فرمی، احتمال چاقی را افزایش می دهد و پیشنهاد می شود تا از آن اجتناب شود، خیار میزان ناچیزی قند دارد و همین امر در کاهش وزن موثر است.

3- خیار برای درمان یبوست:
سوءهاضمه و یبوست باعث نفخ شکم می شود. خوشبختانه خیار به دلیل فیبر و خاصیت آبرسانی اش به نجات این مشکل آمده است. رژیمی که سرشار از خیار باشد، به پاکسازی بدن و جلوگیری از یبوست کمک میکند.

خیار برای لاغری

فواید و خواص خیار
4- خیار عامل سم زدایی و پاکسازی بدن:
اگر نگاهی به شکم خود بیندازید می بینید که بدنتان باید دائما سم زدایی شود. دانه های خیار ادرار آور است، همین امر سبب خارج سازی سموم بدن و تامین آب کافی برای بدن می شود و ماهیچه های شکم را سفت و محکم نگه می دارد.

5-خاصیت آبرسانی خیار به بدن:
خیار از 90 درصد آب تشکیل شده و بدن را مرطوب نگه می دارد. یک بدن مرطوب به کاهش وزن کمک می کند.

چگونه و از چه روشی خیار سبب کاهش وزن میشود؟
اولین چیزی که به هنگام کاهش وزن به ذهن شما می رسد، این است که میزان کالری دریافتی خود را کاهش دهید. خیار به شما در این باره کمک می کند، زیرا مقدار کالری کمی دارد.

حاوی تنها 14 کالری است، یعنی کمتر از یک درصد نیاز روزانه. وتنها به اینجا خاتمه نمی یابد. خیار میوه ی بدون چربی است بنابراین میتوانید هرچه قدر که می توانید از این میوه بخورید، بدون آنکه نگران اضافه وزن خود باشید.

رعایت رژیم غذایی سرشار از خیار به کاهش وزن کمک می کند. این چهار تکنیک ساده به شما کمک می کند تا وزن خود را به آسانی کم کنید.

1-آب خیار بنوشید
روزانه آب خیار بنوشید، این کار بدن شما را پاک و سالم نگه می دارد. همه ی کاری که باید انجام دهید این است که تکه های خیار را درون مخلوط کن بریزید و به آن مقداری آب لیمو، گشنیز، آب آلوئه ورا و تکه زنجبیل اضافه کنید و با یکدیگر ترکیب کنید.

بدلیل خاصیت سلامتی اش، این نوشیدنی را هر روز صبح با معده ی خالی بنوشید، زیرا سبب کاهش وزن می شود و شما را در کل روز فعال و سرحال نگه می دارد.

خاصیت آب خیار

فواید نوشیدن آب خیار
2-سالاد خیار
تنها خوردن یک تکه ی کامل از خیار قبل از وعده ی غذایی به طور کامل به کاهش اشتهای شما کمک می کند، اما اگر نگران مواد مغذی هستید، آرام باشید.

خیار غنی از آنتی اکسیدان، ویتامین ها و مواد معدنی است. فقط خیار را به همراه نمک و فلفل قبل از وعده غذایی بخورید، این کار از زیاد خوردن شما جلوگیری می کند و با کاهش کالری سبب کاهش وزن می شود .

3-ماست و خیار
ماست و خیار یک غذای خوشمزه ی دیگری است که می توانید برای خود تهیه کنید. کاری که باید انجام دهید این است که خیار را خرد کنید و به همراه نمک و فلفل به ماست اضافه کنید .

میتوانید مقداری پیاز و گوجه را بمنظور افزایش طعم به آن اضافه کنید، که سبب کاهش کالری و کاهش وزن نیز می شود.

4-اسموتی خیار
اگر طرفدار اسموتی هستید، اسموتی خیار می تواند گزینه مناسبی برای کاهش وزن شما باشد. این نوشیدنی سبب پاکسازی و سلامت بدن شما میشود. در بخش ورزش و تناسب اندام نمناک می خوانید که کاری که باید بکنید این است که تکه های خیار را درون مخلوط کن ریخته، بهمراه مقداری سیب سبز، آب لیمو و یک مشت برگ نعنا و همه را با هم مخلوط کنید، سپس یک تکه یخ به آن افزوده و هر موقع که خواستید آن را بنوشید.

آب خیار چرا و به چه دلیلی در لاغری و کاهش وزن کمک می کند؟
- خود آب می تواند به شما کمک کند وزن خود را به طرق مختلفی کاهش دهید - به شما کمک می کند هیدراتاسیون خود را حفظ کنید ، سموم را از سیستم بدنی خود حذف کرده و حتی بعنوان یک مهارکننده اشتها عمل می کند. آب پر شده با خیار یا بهتر بگوییم آب خیار حاوی بسیاری از مواد مغذی است که متابولیسم شما را افزایش می دهد و این روند کاهش وزن را تسریع می بخشد.

- سبزیجات غنی از فیبر و آب مانند خیار می تواند به شما کمک کند تا مدت بیشتری طول بکشد تا احساس گرسنگی کنید و همین مصرف کالری در شما را کاهش میدهد. خیار همچنین به عنوان عامل سم زدایی عمل می کند، از این رو، می تواند به جلوگیری از نفخ کمک کند.

- آب خیار بسیار کم کالری است و حاوی چربی نیست و یکی از بهترین مواد غذایی برای کاهش وزن است.

خواص آب خیار

کمک آب خیار برای لاغری و کاهش وزن
چگونه آب خیار را تهیه کنیم؟
تهیه ی آب خیار کاملا ساده است. خیار را به طور صحیح بشویید و آن را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید، سپس تکه های خیار را درون یک شیشه یا یک لیوان آب بریزید ،سپس تکه های لیموی خرد شده را به آب خیار اضافه کنید،قبل از خوردن و سرو کردن آن، لیمو و آب خیار را به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید.

برای نتیجه بهتر میتوانید یک شب تا صبح آن را در یخچال نگه دارید. اکنون آن را درون یک لیوان بزرگ ریخته و آماده ی مصرف کنید. این یکی از سالم ترین نوشیدنی ها نه تنها برای کاهش وزن بلکه برای سلامت کلی بدن است.

مشخصات پدل شیفتر لندکروز

فروش و نصب تجهیزات جانبی انواع خودرو شامل دی وی دی فابریک، انواع قاب فابریک، لوازم صوتی و آپشن هایی مانند: دروبین 360 درجه، رادار نقطه کور،کلیس استارت،فرمان، ردیاب، دزدگیر، آینه ی بغلی و ….. از خدمات شرکت گندم کار دی وی دی می باشد که در هر زمان اماده ارائه ی خدمات به هم وطنان می باشد. گندم کار دی وی دی با ارائه خدمات نصب آپشن های جانبی برای انواع خودرو ها در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر تلاش می نماید. استفاده از تجهیزات به روز و مقاوم با بالاترین کیفیت دلیلی بر ارائه خدمت به بهترین نحو می باشد.

اکنون چهل سال است که کمپانی خودروسازی تويوتا در ‌ايران حضور دارد و توانسته است سهم بزرگی از بازار خودروهاي شاسي بلند را در ایران تصاحب کند. دو مدل GXR و VXR از اتومبیل های لندکروز در ایران در عرضه مي‌شوند. از لحاظ فنی باید گفت تویوتا لندکروز دارای موتور ۴۰۰ سي سي شش سيلندر و گيربکس پنج دنده اتوماتيک تيپ ترونيک است که می تواند ۲۴۰ اسب بخار قدرت تولید کند. به جهت استفاده از موتور ۴۰۰ ‌سي سي مذکور در ‌اين اتومبیل، راننده می تواند پدال گاز را حداکثر تا سرعت ۲۰۰ ‌کيلومتر در ساعت فشار دهد. در ادامه به توضیح سیستم پدل شیفتر لندکروز میپردازیم.

مشخصات پدل شیفتر لندکروز

در آینده نزدیک روزي فرا خواهد رسید که نسل گیربکس‌های دستی مثل فلاپي دیسک‌های کامپیوترها و نوارهاي کاست منقرض خواهد شد. همانطور که به مرور علم و فناوری توسعه یافته و می‌یابد گیربکس‌های خودکار هم پیشرفت کرده مدرن‌تر می‌شوند و قابلیت اطمينان آن‌ها هم افزایش می‌یابد بدین ترتیب عیب‌ها و ضعف‌هایشان به مرور زمان برطرف می‌شوند و هم‌زمان مزایایشان بیشتر خواهد شد. گیربکس‌های خودکار دو نوع مختلف DCT و CVT دارند. CVT ها با این که فنّاوری پیشرفته‌ای دارند بسیار ساده و دارای کارایی زیاد هستند. در این نوع گیربکس (CVT)، همیشه در دور موتور خاصي دنده عوض می‌شود که البته همین سادگی، استفاده از آن‌ها را خسته کننده ساخته است. بنابراین برخی از کمپانی ها قابلیت عوض کردن دستی دنده را هم در دسترس قرار داده اند. عوض کردن دنده بصورت دستی در CVT ها توسط اهرم هاي پشت فرمان که پدل شيفتر (Paddle Shifter) نامیده می‌شوند انجام می‌شود. می توانید با استفاده از پدل شیفتر لندکروز می توانید در دور موتوری دلخواهتان تعویض دنده انجام دهید. نوع دوم گیربکس های خودکار، DCT بود. کارکرد DCT ها شباهت زیادی به گیربکس‌های دستي دارد. در DCT دو کلاچ مختلف و چرخ دنده ها به صورت هيدروليکي باهم درگير می باشند. گيربکس DCT مجهز به پدل شیفتر لندکروز در حالتی بصورت یک گیربکس دستی معمولی کار می کند که در وضعيت “دستي” (Manual) قرار داده شود.

مزیت های پدل شیفتر لندکروز

اولین دلیل یا مزیت استفاده از پدل شیفتر در کنار فرمان این است که راننده به نگهداشتن دست ها بر روی فرمان مجبور شود. مطمئناً بسیاری از رانندگان را دیده اید که در حال رانندگی، دست‌هایشان بر روي غربيلک فرمان در حالت‌های ساعت 11:05 و يا 7:25 قرار دارد يا يک دستشان روي کنسول گذاشته شده است. هیچ کدام از این سه حالت از منظر تسلط بر فرمان صحیح نیستند. حالت صحيح دست ها روي فرمان برای تسلط کامل، حالت ساعت 10:10 است. راننده جهت استفاده از پدل شيفتر، باید دست های خود را در حالت صحيح 10:10روي فرمان قراردهد که در چنین حالتی رانندگي ايمن تر می باشد. با بکارگیری پدل شيفتر در یک اتومبیل، اهرم تعويض دنده حذف می‌شود و کنسول وسط ماشین خلوت می‌شود. بعلت این که بیشتر قسمت هاي ماشین‌های مدرن امروزی الکترونيکي هستند خالی شدن کنسول وسط برای گذاشتن چند کلید الکترونیکی در آن قسمت بسیار مفید خواهد بود البته به زیبایی خودرو نیز می افزاید. مزیت بعدی پدل شیفتر لندکروز که در اینجا می توان نام برد، آسان تر کردن رانندگی است.رادار نقطه کور سراتو

تأثیر افت ولتاژ در گیربکس بر روی پدل شیفتر لندکروز

پدل شيفتر روی ماشین‌هایی نصب خواهد شد که با سيستم برقي مالتي پلکس طراحي شده باشند. در این ماشین‌ها، در رابطه با گرفتن برق اضافه از باتري اتومبیل، حساسیت زیادی وجود دارد. درصورتی که فردی بدون تخصص، برای تغذیه موردنیاز جهت نصب سیستم‌های نويگيشن و صوتي، از برق ورودي به گيربکس به داخل کابين انشعاب بگیرد ولتاژ ورودی به گيربکس دچار افت می‌شود. که چنین افت ولتاژی پس از چند وقت باعث ایجاد مشکل در کار پدل شیفتر لندکروز می‌گردد.

تاریخچه خودرو سراتو

تولید خودرو سراتو یا به انگلیسی Cerato از سال ۲۰۰۳ آغاز شده است که طراحی‌اش از نوع جلو- محور جلو است و مدل‌هاي سدان و کوپه توليد و عرضه مي‌شود. ماشین سراتو در سه نسل توليد شده‌، که در ایران، سایپا، نسل دوم آن را مونتاژ و در دو نوع دستي ۱۶۰۰و اتومات ۲۰۰۰ عرضه مي‌کند. خودروی سراتو که سایپا ارائه می‌کند دارای معایبی از قبیل، کابين بي‌کيفيت، رنگ‌آمیزی بد، سواري خشک و عدم وجود سيستم کنترل کشش و پايداري آن می‌باشد. سراتو به عنوان خودروي یگان‌های راهنمايي و رانندگي و نيروي انتظامي انتخاب شده است. در ادامه به توضیح سیستم رادار نقطه کور سراتو می پردازیم.

سیستم رادار نقطه کور سراتو BLIND SPOT INFORMATION SYSTEM

سیستمی که اخیراً کمپانی ولوو ارائه کرده و آن را رادار نقطه کور نامیده برای افزایش ایمنی خودروها بسیار کارایی دارد. مکان هایی در اطراف اتومبیل که راننده به آن ها اشراف و دید کامل نداشته باشد که معمولاً در پشت اتومبیل قرار دارند نقاط کور نامیده می شوند. بسیاری از برخوردها نیز در همین نقاط کور ایجاد می شوند. در این سیستم در گوشه های عقب ماشین، راداری نصب می شود که بتواند نقاط کور را تشخیص دهد. روش کار بدین صورت می باشد که وقتی هر نوع مانعی، وارد حوزه رادار بشود (5/9 متر در 3 متر) سیستم رادار نقطه کور سراتو ، مانع را تشخیص خواهد داد و به راننده هشدار می دهد. هشدار دهنده این سیستم نیز یک چراغ مثلثی زرد در کنار آینه بغل ماشین است. وقتی هم که یک ماشین دیگر به حوزه نقطه کور وارد شود چراغ روی آینه بغل روی حالت چشمک زن قرار خواهد گرفت و بدین ترتیب اعلام هشدار به راننده انجام می شود تا بداند که خودرویی درحال نزدیک شدن به او است.

فواید رادار نقطه کور سراتو

رادار نقطه کور سراتو اطلاعاتی در اختیار راننده می‌گذارد که مزایای آن عبارت‌اند از: سهولت تغییر مسیر و جابجایی بین لاین ها با استفاده از رادار نقطه کور سراتو ، تسهیل تصمیم‌گیری با وجود این که در رانندگی در بسیاری از اوقات، تصمیم‌گیری دشوار می‌شود، فراهم کردن دید کافی در نقاط کور (اطلاعات کافی)، آگاه شدن از وجود خودروها و سایر اشیاء در اطراف اتومبیل، کارساز در جلوگیری از بسیاری از برخوردها و تصادفات، کاهش قابل‌توجه خطرات برای خودرو. برخی از اتومبیل‌ها نیز طراحی بسیار خوبی دارند و یکی از عیب‌های طراحی آن‌ها نقاط کور هستند. در چنین وضعیتی که طراحی یک خودرو، مطابق میل شما می‌باشد اما نقاط کور آن جزء معایب خودرو است، اگر دارای رادار نقطه کور سراتو باشد یا رادار را بعداً روی آن نصب کنید مشکل نقاط کور مرتفع خواهد شد و می‌توانید از طراحی خودروی مورد نظرتان لذت ببرید.

تاریخچه خودرو اپتیما

کيا اُوپتيما یا به انگليسي Kia Optima که از سال ۲۰۰۰ تا کنون در کره جنوبي توليد شده، یک اتومبیل سدان اندازه متوسط از محصولات کمپانی کيا موتورز می‌باشد. از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵، نسل اول و از سال‌هاي ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ نیز نسل دوم اپتیما توليد شده و در کشورهاي مختلف به فروش رسيد. این خودرو تا کنون همچنان مدل محبوب کيا بوده و توانسته‌ در سال ۲۰۱۱، جايزه بهترين طراحي را برنده شود. نسل سوم اپتيما نقش مهمي در موفقيت جهاني شرکت کياموتورز ایفا کرد که البته از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ با ظاهري کاملاً متفاوت ارائه شده بود. این اتومبیل در آمريکا با نام Optima به فروش مي‌رسد. در ادامه به توضیح سیستم دوربین 360 درجه اپتیما می پردازیم.خرید-پدل-شیفتر-لندکروز-با-بهترین-کیفیت-و-قیمت

خصوصیات دوربین 360 درجه اپتیما

از خصوصیات و مزایای دوربین 360 درجه می‌توان به سیستم عامل اندروید 1/7 و بنابراین امکان به اشتراک‌گذاری ویدئوها و تصاویر ثبت شده در فضای مجازی، قابلیت جالب مشاهده اطراف ماشین در تلفن همراه مالک دوربین، فیلم‌برداری و عکس‌برداری از صحنه تصادف و از خودرو در هنگام تصادفات و برخوردها، ارسال یک عکس به تلفن مالک دوربین در هنگام تصادف و بنابراین قضاوت بهتر در هنگام تصادف و برخورد اشاره کرد. دوربین 360 درجه یک نوع سيستم دوربين فضاي اطراف ماشین AVM می‌باشد. دقت ثبت، ارسال و پردازش دیتا در این سیستم بسیار بالا است. دوربین 360 درجه دارای یک کامپیوتر، یک نرم‌افزار خاص و چهار عدد دوربین در چهار طرف ماشین می‌باشد. دوربین‌ها بعنوان ورودی، اطلاعات ثبت و ضبط کرده و جهت پردازش به کامپیوتر اصلی می‌فرستند و پس از پردازش، نمای 360 درجه ساخته می‌شود.

فروش دوربین 360 درجه اپتیما | قیمت دوربین 360 درجه اپتیما

فروش انواع خدمات جانبی انواع خودروها، شغل گروه گندم کار دی وی دی می‌باشد که سال‌هاست به این امر و همچنین نصب لوازم جانبی مذکور اشتغال دارد. شما می‌توانید به اعتبار و تجربه گندم کار دی وی دی اعتماد نمایید.


استخدام مراقبین

چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟

شغل والدین:

شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به نگهداری کودک را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد برای این کار دوره دیده است و لذا والدین می‌توانند برای رفع نیازهای کودک خود به وی اعتماد کنند.

عدم خروج از محیط امن خانه:

از لحاظ علم روان‌شناسی ثابت شده که کودکان اگر دوران کودکی امن و آرامی داشته باشند، در بزرگسالی هرگز تنش‌های عصبی و مشکلات آن را تجربه نمی‌کنند. اگر بین این‌که فرزند خود را در مهد کودک ثبت نام کنید و یا پرستار کودک در منزل استخدام کنید، دچار سردرگمی هستید باید بدانید استخدام پرستار انتخابی بهتر است، چرا که کودک در محیط امن خانه با آرامش فرایند رشد و نمو خود را پشت سر می‌گذارد. البته بهتر است کودک به محیط‌های اجتماعی مثل خانه کودک نیز برده شود تا از منزوی شدن او جلوگیری شود.

مراقبت بیشتر:

مربی‌های مهد کودک معمولا با کودکان زیادی سر و کار دارند و همین امر موجب نادیده گرفتن برخی از مسائل کودکان می‌شود و یا شاید گاهی توجه کافی نداشته باشند. استخدام پرستار کودک در خانه خیال شما را از باب دریافت مراقبت‌های لازم برای کودکتان آسوده می‌کند.

زمان‌بندی متغیر

برخی افراد که شغل‌های پاره وقت دارند و یا شب کار هستند، نمی‌توانند به راحتی مهد کودکی پیدا کنند که با برنامه زمانی آن‌ها تطابق داشته باشد. در این هنگام بهتر است پرستار کودک استخدام کرد تا خدمات مورد نیاز کودک در هر زمانی که والدین حضور نداشته باشند به او ارائه شود.

مراقبت از پرستار بیمار به طور صحیح

سالمندان از لحاظ ناتوانی و ضعف بدنی مثل کودکان نیاز به مراقبت دارند اما با این تفاوت که هرگز نباید با آن‌ها طوری رفتار کرد که کرامت‌شان نادیده گرفته شود. ارتباط با سالمند و حفظ شان او در کنار ارائه مراقبت‌های مورد نیازش کار مهمی است. چنان‌چه برای مراقبت از سالمند بیمار نیاز به استخدام پرستار دارید، مرکز پرستاری در منزل خورشید با کادری مجرب می‌تواند به شما در این امر کمک کند.

استخدام پرستار بیمار

سالمندان گاه به علت کهولت سن و گاه به دلیل برخی بیماری‌ها کاملا ناتوان می‌شوند و در این حال برای کوچک‌ترین اعمال خود نیز به کمک احتیاج دارند. مراقب سالمند بیمار با دانش، صبر و حوصله می‌تواند از یک سالمند بیمار به خوبی نگه‌داری کند. یک پرستار سالمند حرفه‌ای که برای این کار دوره دیده است می‌تواند بهترین خدمات را ارائه دهد.

بیماری‌های متداول سالمندان | پرستار سالمند بیمار

برخی بیماری‌ها سالمند را کاملا تضعیف می‌کنند تا جایی که سالمند اصطلاحا زمین‌گیر می‌شود و در مراحل تشدید بیماری امکان هیچ‌گونه تحرکی نخواهد داشت. در این حین پرستار سالمند بیمار باید بداند که گذراندن مدت زمان زیاد روی تخت مساوی است با زخم بستر؛ بنابراین باید اصول جلوگیری از زخم بستر را اجرا کند. مثلا مرتب سالمند را جا به جا کند تا به جریان خون بهتر کمک کرده باشد و یا برای این کار به آرامی بدن او را ماساژ دهد. از دیگر بیماری‌هایی که سالمندان از آن رنج می‌برند می‌توان به دمانس یا زوال عقل اشاره کرد. نگه‌داری از چنین سالمندانی مستلزم داشتن روحیه‌ای قوی و صبر و حوصله‌ای بسیار است. معمولا این‌گونه سالمندان بیمار، سوالات مکرر می‌پرسند به این علت که حافظه آن‌ها زوال یافته است، بنابراین پرستار سالمندی با این شرایط باید با سعه صدر با او رفتار کند. البته لازم به ذکر است سالمندان مبتلا به دمانس شدیدا بی‌قرار می‌شوند در این هنگام گاه آن‌ها را در یک اتاق نگه‌ می‌دارند و یا در موارد شدیدتر آن‌ها را به تخت می‌بندند. برای مقابله با بیماران دمانس این روش اصلا روش مناسبی نیست. اگر از پس بیمار سالمند خود که دمانس دارد بر نمی‌آیید بهترین راه استخدام پرستار سالمند است که با تجربه و دانشی که دارد می‌تواند آرامش را به سالمند برگرداند و موجبات کم‌تر اذیت شدن آن‌ها را با بهره‌گیری از اصول روان‌شناسی فراهم آورد.

هدف پرستاری از بیمار در منزل

بیمارانی که از لحاظ جسمی ناتوان و رنجور هستند یا بیماران روحی روانی نیازمند فردی می‌باشند که بتواند در امر مواظبت و نگهداری از آن‌ها به درستی عمل کند. یک پرستار بیمار با این هدف در منزل از او نگهداری می‌کند که دستورالعمل‌های مراقبتی، درمانی و بهداشتی فرد را با نهایت دقت انجام دهد تا روند بهبود بیمار تسریع گردد. همان‌طور که مستحضر هستید هر فردی در فضای منزل احساس آرامش خاطر بیشتری دارد. بیماران که به علت ناتوانی بدنی، روحیه ضعیف‌تری دارند قاعدتا فضای بیمارستان برایشان فضای ناخوشایندی است و ترجیح می‌دهند به خانه خود بازگردند. در این هنگام با نظر پزشک می‌توان بیمار را به منزل آورد و برای مراقبت از او پرستار بیمار در منزل استخدام کرد. پرستاری در منزل موجب ایجاد حس امنیت و آرامش در بیمار شده که همین خود کمک قابل توجهی به بهبود وضعیت جسمی و روحی بیمار می‌کند. البته پرستاری از بیمار در خانه به معنای قطع ارتباط با بیمارستان نیست بلکه پرستار مرتب با پزشک در ارتباط است و گزارشی از فرایند درمان بیمار به پزشک ارائه می‌دهد.

ثبت نام کودک در مهد کودک بهتر است یا استخدام پرستار در منزل؟

معمولا این یکی از سوالاتی است که ذهن والدین را به خود مشغول می‌دارد که آیا زمانی که خودشان قادر به نگهداری کودک در منزل نیستند، بهتر است کودک را به مهد کودک بفرستند یا برایش یک پرستار استخدام کنند تا در منزل به اموراتش رسیدگی کند؟ در پاسخ باید این گونه اظهار کنیم که نمی‌توان بین این دو گزینه برای یکی برتری خاصی قائل شویم، چرا که بر حسب خصوصیات روحی و جسمی کودک و یا حتی سن او باید لحاظ شود. کودک در سنین خردسالی نیازهایی دارد که در مهد کودک برآورده نمی‌شود. در واقع حضور در اجتماع برای رشد اجتماعی او مطلوب است اما در صورتی که نیازهای اصلی او برطرف شود. کودک نیاز به توجه خاص دارد که این امر کمتر توسط مربیان مهد کودک‌ها امکان پذیر است، اما پرستار کودک در منزل با کمال توجه و تمرکز تنها به رفع نیازهای او می‌پردازد. یک پرستار در منزل با کودک بازی می‌کند و در حین بازی به او مسائلی را نیز در حد فهم کودک به او می‌آموزد.

چگونه به پرستاری کودک در منزل اعتماد کنیم؟

از آن‌جایی که پرستاری کودک در زمان‌هایی که کسی در منزل حضور ندارد، فعالیت می‌کند، لذا باید مراقب بود تا فردی استخدام گردد که بتوان به او اطمینان کرد. امروزه با افزایش شاغل شدن مادرها به تبع نیاز به پرستار کودک در منزل نیز افزایش یافته و خیلی افراد حتی بدون تحصیلات و تجربه نیز به عنوان کار پاره وقت این کار را انجام می‌دهند. از میان خیل کثیر متقاضیان این کار یافتن فردی قابل اطمینان مستلزم دقت بالایی است. در ابتدا توصیه می‌شود برای استخدام پرستاری کودک در منزل حتما از طریق یک مرکز معتبر اقدام کنید تا در صورت ایجاد هر گونه مشکلی بتوانید از طریق همان مرکز پیگیری کنید؛ معمولا خود این مراکز برای این کار تدابیری لحاظ می‌کنند که رضایت شما را جلب خواهند کرد. روانشناسی-زن-مشاوره-در-بیمارستان-میز-کنار-بیمار

وظایف مراقب سالمند در منزل

یک پرستار سالمند خوب باید علاوه بر دانش، تجربه کافی نیز داشته باشد تا کاملا به نیازهای شخص سالمند واقف گردد و بتواند در رفع آن‌ها کوشش کند. وظایف چنین پرستارانی معمولا بر طبق نیازهای سالمندان مختلف متغیر است اما به طور کلی وظایف یک پرستار سالمند در منزل به شرح زیر است:

· رسیدگی به بهداشت:

یک پرستار وظیفه دارد تا سالمند را مرتب حمام کند چرا که معمولا سالمندان قادر به شستشوی خود نیستند و یا در حمام حالشان بد می‌شود. سایر امورات بهداشتی سالمندان نیز بر عهده پرستار سالمند است که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: کوتاهی ناخن‌ها، شانه زدن موها، رفع موهای زاید و… . علاوه بر این سالمندان برای دستشویی نیز نیاز به کمک دارند که بسته به قدرت بدنی‌شان بعضی نیاز به همراهی و برخی هم نیاز به پوشک‌های بهداشتی دارند.

· رسیدگی به سلامت جسمی:

تمام بیماری‌های سالمند باید قبل از استخدام به پرستار اطلاع داده شود تا او با آگاهی بتواند مراقبت‌های لازم را ارائه دهد. نگه‌داری از سالمند بیمار بسته به شدت بیماری مستلزم آگاهی از داروهای مورد نیاز و همچنین پرهیزهای غذایی است. یکی از بیماری‌های متداول در میان سالمندان زخم بستر است که به علت خوابیدن طولانی مدت ایجاد می‌شود. نگهداری از سالمندی که زخم بستر دارد نیازمند آگاهی در این زمینه است تا هنگام شستشو یا تعویض لباس، سالمند دچار آزردگی نشود. یک پرستار سالمند حرفه‌ای باید کاملا به این امورات مسلط باشد. گفتنی است پرستار وظیفه دارد، در هنگام بروز مشکل جدی برای سالمند فورا با مراکز درمانی و اورژانس تماس بگیرد.

· رسیدگی به سلامت روحی:

از دیگر وظایف مهم پرستار سالمند در منزل رسیدگی به سلامت روحی فرد سالمند است. در واقع افراد با کهولت سن معمولا حساس و زودرنج می‌شوند. امروزه شاهد شیوع افسردگی در میان سالمندان هستیم که متاسفانه به علت کاهش ارتباط با سالمندان ایجاد شده است. افسردگی اگر ادامه پیدا کند، سلامت جسمی را نیز تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می‌داد و ممکن است موجب مقاومت بدن در برابر درمان بیماری‌ها شود. لذا پرستار سالمند بهتر است او را به اموراتی نظیر ورزش‌های سبک، خواندن روزنامه، گردش کوتاه و مواردی نظیر این تشویق کند. همراهی پرستار با سالمند در این تفریحات سالم می‌تواند به بهبود سلامت روحی و روانی سالمندان منجر شود و در نتیجه سلامت آن‌ها بهبود یابد.

· رسیدگی به تغذیه:

معمولا سالمندان به علت بیماری‌های مختلفی که دارند باید پرهیزات غذایی خاصی داشته باشند. پرستار سالمند باید مراقب تغذیه سالم سالمند باشد. البته لازم به ذکر است برخی پرهیزات غذایی به طور کلی برای همه سالمندان باید اجرا شود که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند است: نوشیدن آب کافی خصوصا در فصول سرد سال، افزایش مصرف سبزیجات سالم برای بهبود گوارش و هضم غذا، پرهیز از چربی‌های مضر.

· رسیدگی به امورات منزل:

چنان‌چه پرستار سالمند در منزل می‌خواهید استخدام کنید می‌توانید از او بخواهید وظایف خانه‌داری نیز انجام دهد که البته این کار به افزایش حقوق او نیز منجر می‌شود. وظایف خانه داری سالمند توسط پرستار سالمند نباید خیلی سنگین باشد تا پرستار وقت کافی برای رسیدگی به خود سالمند را داشته باشد. در واقع مشغول شدن به خانه‌داری او را از مواظبت سالمند غافل نسازد. پاهای-کودک-در-دست-پرستار-کودک

ثبت نام کودک در مهد کودک بهتر است یا استخدام پرستار در منزل؟

معمولا این یکی از سوالاتی است که ذهن والدین را به خود مشغول می‌دارد که آیا زمانی که خودشان قادر به مراقب کودک در منزل نیستند، بهتر است کودک را به مهد کودک بفرستند یا برایش یک پرستار استخدام کنند تا در منزل به اموراتش رسیدگی کند؟ در پاسخ باید این گونه اظهار کنیم که نمی‌توان بین این دو گزینه برای یکی برتری خاصی قائل شویم، چرا که بر حسب خصوصیات روحی و جسمی کودک و یا حتی سن او باید لحاظ شود. کودک در سنین خردسالی نیازهایی دارد که در مهد کودک برآورده نمی‌شود. در واقع حضور در اجتماع برای رشد اجتماعی او مطلوب است اما در صورتی که نیازهای اصلی او برطرف شود. کودک نیاز به توجه خاص دارد که این امر کمتر توسط مربیان مهد کودک‌ها امکان پذیر است، اما پرستار کودک در منزل با کمال توجه و تمرکز تنها به رفع نیازهای او می‌پردازد. یک پرستار در منزل با کودک بازی می‌کند و در حین بازی به او مسائلی را نیز در حد فهم کودک به او می‌آموزد.

چگونه به پرستاری کودک در منزل اعتماد کنیم؟

از آن‌جایی که پرستاری کودک در زمان‌هایی که کسی در منزل حضور ندارد، فعالیت می‌کند، لذا باید مراقب بود تا فردی استخدام گردد که بتوان به او اطمینان کرد. امروزه با افزایش شاغل شدن مادرها به تبع نیاز به پرستار کودک در منزل نیز افزایش یافته و خیلی افراد حتی بدون تحصیلات و تجربه نیز به عنوان کار پاره وقت این کار را انجام می‌دهند. از میان خیل کثیر متقاضیان این کار یافتن فردی قابل اطمینان مستلزم دقت بالایی است. در ابتدا توصیه می‌شود برای استخدام پرستاری کودک در منزل حتما از طریق یک مرکز معتبر اقدام کنید تا در صورت ایجاد هر گونه مشکلی بتوانید از طریق همان مرکز پیگیری کنید؛ معمولا خود این مراکز برای این کار تدابیری لحاظ می‌کنند که رضایت شما را جلب خواهند کرد.

بهترین ریمل های بلند کننده

بهترین ریمل های بلند کننده

ریمل دایسل یکی از بهترین ریمل بلند کننده برندهای کره‌ای باکیفیت فوق‌العاده مژه‌های شمارا تا چندین برابر بلند و به حجم دهی آن‌ها کمک شایانی می‌کند. آرایش چشم خوب جذابیت چهره را بیشتر می‌کند. ریمل دایسل با توجه به کیفیت و ماندگاری بالایی که دارد با مناسب‌ترین قیمت در فروشگاه شیک فام عرضه می‌شود.



ریمل بلند کننده دبورا Extraordinary 5 in 1

در فروشگاه‌های فیزیکی‌هایمان وقتی مشتری از ما درخواست ریمل می‌کرد و ما از آن‌ها می‌پرسیدیم که چه نوع ریملی یا برندی خدمتتان بدهیم. در کمال ناباوری مگفتن یک ریمل خوب بدهید همین. دوباره تلاش می‌کردیم که ریمل مناسب آن‌ها را با چند تا سؤال انتخاب و به آن‌ها بدهیم. سؤال اولیه ما این بوده است که چه نوع ریملی خدمتتان بدهیم؟ حجم دهنده، بلند کننده، حالت‌دهنده، ماندگاری بالا (ضد آب) کدام را می‌پسندید؟ خوب اما در بعضی‌اوقات این جواب را می‌شنیدیم: همه این موارد را داشته باشد.

بهترین ریمل بلند کننده، ریمل دبورا مدل Volume 24or

دبورا بهترین ریمل بلند کننده مژه برندی ایتالیایی که فعالیت خود را از سال 1903 در فرانسه با محصولات لوازم‌آرایشی شروع نمود و تاکنون ادامه دارد سعی بر این دارد تا محصولات باکیفیتی را برای شما ارائه می‌کند.

ریمل دبورامدل (آبسولوت ولوم) Absolute Volume با سه قابلیت (بلند کننده، حجم دهنده، حالت‌دهنده) مژه‌ها می‌دهد چشمان شمارا گیراتر، جذاب‌تر نشان داده و زیبایی چشمان را چندین برابر خواهد نمود.

ریمل دیوار Absolute Volume از چسبیدن مژه‌ها به هم جلوگیری می‌کند و مژه را از هم جدا کرده و بلندی مژه را چند برابر می‌کند. این ریمل با رنگ‌دانه‌های مشکی مژه‌های بی‌رنگ را کاملاً مشکی می‌کند.

ریمل بلند کننده مای Max Volume

ریمل یکی از اجزای اصلی لوازم‌آرایشی و کیف آرایشی همه خانم‌ها و دخترخانم‌ها است. ریمل لوازم‌آرایشی است که با آن می‌توانید چشم‌ها و پلک‌های خود را بیارایید و بر زیبایی خود بیفزایید. ریمل حجم دهنده مای Max Volume محصول جذاب و پرطرفدار کمپانی مای my هست که علاوه بر کیفیت، قیمت بسیار مناسب و به‌صرفه‌ای را برای مشتریان خود تدارک دیده است.

ریمل حجم دهنده مای Max Volume علاوه بر اینکه حجم پلک‌های شمارا بیشتر می‌کند مشکی بودن پلک‌های شما و عدم ریزش ریمل را نیز برای پلک‌های شما به ارمغان می‌آورد.

بهترین ریمل بلند کننده و حجم دهنده ریمل ماسکارا مدل واندرفول

هنگام استفاده از این ریمل طرف مقابل به مدت طولانی مات و مبهوت و خیره به زیبایی چشمان شما می‌شود این ریمل ماسکارا Wonder'full Black نام دارد. ریمل ماسکارا واندرفول لندن با دسته قابل‌انعطاف پذیر یا به‌اصطلاح ژله‌ای مژه‌ها را به‌خوبی از هم جدا کرده و از چسبندگی مژه‌ها به هم جلوگیری می‌کند. این ریمل حجم یکسانی به مژه‌ها می‌دهد و هیچ سنگینی روی مژه احساس نخواهید کرد.

منبع : https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/advice/g3359/best-mascaras/

پخش قطعات گوشی موبایل و تبلت

پخش قطعات گوشی موبایل و تبلت

همون طور که می دانید کاربرد گوشی تلفن همراه پس از ورود اسمارت فون ها به دنیای تکنولوژی به طور کامل تغییر کرده و گوشی همراه تنها وظیفه برقراری تماس و ارسال پیام رو عهده دار نمیباشد و همچنین زندگی کاری و شخصی اکثر کاربران به تلفن های همراه هوشمند گره خورده است؛ از طرفی در دنیای پر زرق و برق گوشی های موبایل هوشمند، هر چه بر میزان ظرافت گوشی موبایل افزوده میشود، آسیب پذیری بیشتر شده و به همین دلیل بیشترین تعمیراتی که اکثر کاربران با آن مواجه هستند، مربوط به تعمیر تاچ ال سی دی های شکسته و ترک خورده است.



شاید اولین چیزی که بعد از شکستن یا ترک خوردن صفحه گوشی شما نیاز هست بدانید این هست که نیاز به تعویض کدام قطعه از ال سی دی یا تاچ گوشی دارید؟ و به همین دلیل نیاز هست که از ساختار ال سی دی نمایشگر گوشی های موبایل اطلاعات هر چند جزئی را کسب کنید.

از لحاظ مونتاژ صفحه نمایشگر گوشی از چهار قطعه تشکیل شده است؛ شیشه یا گلس جلویی، تاچ اسکرین گوشی، ال سی دی، صفحه نور پس زمینه و قاب تاچ اسکرین که البته تفاوت تاچ و ال سی دی موضوعی هست که همواره ذهن کاربران رو به خود مشغول کرده به همین دلیل بد نیست بدانید ال سی دی (مخفف عبارت Liquid Crystal Display به معنای صفحه نمایش کریستال مایع) صفحه ساخته شده از کریستال مایع است که رنگ های متفاوتی رو نسبت به AMOLED تولید میکند.

در طرف دیگه صفحه تاچ یا لمسی وجود دارد که سیگنال های لمسی رو دریافت و آن ها رو به واحد پردازشگر مرکزی منتقل می کند. تاچ و ال سیدی با دو نوع تکنولوژی تاچ‌ های مقاومتی (طراحی بر اساس تغییرات مقاومت نقطه فشار) و صفحه لمسی خازنی عرضه شده است؛ به بیان ساده تر تاچ اسکرین، لایه شفاف و بسیار نازکی ست که بین ال سی دی و شیشه یا گلس جلوی گوشی قرار می گیرد و به عملیات کلیک کردن، زوم کردن و انتخاب کردن روی گوشی پاسخ میدهد.

علاوه بر این در توضیح تفاوت تاچ و ال سی دی باید به انواع آن ها هم بپردازیم، تاچ و ال سی دی های موجود در بازار عبارتند از تاچ و ال سی دی اپل ، تاچ ال سی دی سامسونگ ، تاچ و ال سی دی هواوی و … که از نظر درجه بندی به دو دسته تقسیم میشوند:

- تاچ و ال سی دی درجه 2

این تاچ و ال سی دی ها به نام های کپی، فیک‌ های کپی و فرعی معروف هستند از نظر کیفیت تاچ و کیفیت ال سی دی هم بسیار ضعیف بوده و در بعضی از موارد کمتر از 3 ماه کارایی خود رو از دست میدهد.

- تاچ و ال سی دی درجه 1

این تاچ و ال سی دی ها به نام های اصلی (اورجینال) معروف و شناخته شده هستند که در بازار چندین نوع از همین تاچ و ال سی دی وجود دارد:

1- تاچ و ال سی دی نوع a (این نوع تاچ و ال سی دی 100 درصد اصلی بوده و همانند تاچ و ال سی دی قبلی خود گوشی است)

2- تاچ و ال سی دی نوع aa (تاچ و ال سی دی از چندین لایه تشکیل شده که گلس همان لایه اولیه است و کاربر آن را با انگشت لمس می کند و اگر این لایه ترک یا شکسته شود و در صورتی که تاچ و ال سی دی سالم باشد لایه دوم قابل تعویض هست)

3- تاچ و ال سی دی نوع aaa (این نوع تاچ و ال سی دی در زمان ساخت در زیر دستگاه شکسته می شود و یا بعد از ساخت تاچ و ال سی دی ای سی ال سی دی جواب نداده و از نظر شرکت سازنده معیوب شناخته میشود)

4- تاچ و ال سی دی نوع aaaa (این نوع تاچ و ال سی دی در زمان ساخت زیر دستگاه، فلت تاچ و ال سی دی پاره یا معیوب شده و از نظر شرکت سازنده غیر قابل استفاده است)

5- تاچ و ال سی دی نوع aaaaa (این نوع تاچ و ال سی دی همانند نوع aaa بوده و تفاوت چندانی ندارد).

اما نکته آخر این که تفاوت قیمت ها در بازار به علت چندین مدل و چندین نوع بودن تاچ و ال سی دی وابسته است.

و در پایان جهت اطلاع شما عزیزان، مجموعه آراز در راستای اهداف و فعالیت های خود از همکاران محترم در زمینه توزیع قطعات موبایل ( ال سی دی و باتری موبایل و برد گوشی و تبلت … ) جهت ارائه نمایندگی فروش در سراسر کشور دعوت به همکاری مینماید.

مجموعه آراز وارد کننده انواع قطعات موبایل و توزیع کننده عمده قطعات موبایل با کیفیت بالا و فروش بی واسطه میباشد که اکثر تعمیرکاران گوشی موبایل در سراسر کشور نیز با مجموعه آراز در حال همکاری هستند که به درخواست همکاران و توانایی های شرکت آراز کار خود را در زمینه واردات و پخش ابزار و پخش قطعات موبایل و لوازم جانبی تلفن همراه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت توسعه داده است و در خدمت رسانی با کیفیت آماده است .

شرکت آراز (دیجی تیپ تاپ) با داشتن چندین شعبه و نیروهای متخصص اقدام به فعالیت کرد. فعالیت های شرکت در زمینه خرید تخصصی کالای با کیفیت و قیمت رقابتی بوده است . بطوری که هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت های پخش ابزار و قطعات موبایل و لوازم جانبی تلفن همراه در سطح ایران است .

چاپ روی کاشی

آشنایی با چاپ روی کاشی: یکی از مواردی که در چاپ روی اجسام کاربرد زیادی دارد، چاپ روی کاشی است. این کار از گذشته تا کنون به روش‌های مختلفی انجام می‌شده است. امروزه در روش‌های نوین چاپِ رویِ کاشئ به صورت مستقیم انجام می‌شود و بدون محدودیت انواع طرح‌ها را می‌توان بر روی کاشی‌های مختلف اعمال کرد. مجتمع چاپ هنر نوین با در اختیار داشتن دستگاه­های چاپ دیجیتال امروزی این مدا چاپ را با کیفیت بالا انجام می­دهد و در این راستا از جوهرهای مرغوب با قابلیت شستشو استفاده می­کند. در نتیجه کیفیت نهایی کار مطلوب خواهد بود و از آن برای مصارف بلندمدت یا حتی فضاهای خارجی نیز می‌توان استفاده کرد.

روش‌های چاپ روی کاشی

روش فلت یکی از روش‌های قدیمی برای نقش اندازی کاشی است که رنگ توسط شابلون بر روی کاشی ریخته شده و سپس با یک تیغه رنگ روی کاشی پخش می‌گردد. در این روش شفافیت زیادی حاصل نمی‌شود.

روتوکالر

در روش روتوکالر که یکی از روش‌های رایج است، حکاکی طرح توسط لیزر در ابتدا روی سیلندرهای استوانه‌ای انجام می‌شود و در ادامه با تماس سیلندر بر روی سطح کاشی، چاپ صورت می‌گیرد.

دیجیتال

این روش که با استفاده از دستگاه‌های چاپ دیجیتال انجام می‌گیرد، امروزه بهترین روش چاپ روی کاشئ به شمار می‌رود. در حال حاضر پرینترهای مدرنی برای این کار وجود دارند که بدون هیچ‌گونه تماسی با سطح کاشی عملیات چاپ را انجام می‌دهند.

روش یووی

برای چاپ طرح‌های برجسته معمولا از این روش استفاده می‌شود که برای فضای داخلی ساختمان بیشتر کاربرد دارند. تنها لازم به ذکر است این مدل کاشی‌ها نباید در برابر نور مستقیم خورشید قرار گیرند، زیرا به سرعت تغییر حالت می‌دهند وظاهری رنگ پریده پیدا می‌کنند.

کوره‌ای

در این روش از رنگ‌های با کیفیت بهره می‌گیرند، و لذا کیفیت نهایی مطلوب خواهد بود و البته ماندگاری طرح چاپی نیز افزایش خواهد یافت.

سابلیمیشن

در این روش می‌توان بدون محدودیت از رنگ‌های مختلفی استفاده کرد. از جمله ویژگی‌های مخصوص این روش، چاپ براق است که بر روی کاشی بسیار جلوه زیبایی خواهد داشت.

کاربردهای چاپ روی کاشی

معمولا در محیط­هایی که قابلیت نصب تابلو وجود ندارد از نصب کاشی استفاده می­کنند و برای زیباسازی محیطی نیز طرح­های دلخواه را بر روی کاشی چاپ می­کنند. از کاربرد های این چاپ، میتوان به استفاده در حمام ، استخر ، سونا ، جکوزی ، اتاق ، فضای خارجی و … اشاره کرد. این چاپ، بدون محدودیت طرح انجام می‌گیرد و لذا می­توان یک تصویر را در قالب­های مختلف روی کاشی اعمال کرد. حتی چاپ عکس بر روی کاشی به صورت پازل نیز امکان­پذیر است که هنگام نصب با چینش مخصوص طرح کامل نمایان می­شود.

چاپ تصویر روی کاشی پازلی

چنان­چه مجموعه­ای از کاشی­ها را کنار یکدیگر قرار دهند و یک تصویر واحد نمایش داده شود، اصطلاحا به آن­ها کاشی پازلی گفته می شود. از این مدل کاشی­ها در محیط­های مختلفی برای زیباسازی استفاده می­شود که تقریبا حالت یک تابلوی پازلی را القا می­کنند. برای چاپ تصاویر پازلی بر روی کاشی تصویر اولیه توسط مشتری ارائه می­گردد، سپس عملیات چاپ روی کاشی با استفاده از دستگاه­های پیشرفته تحت نظارت کادری مجرب انجام می­پذیرد.

خصوصیات دستگاه­ها و رنگ­های مورد استفاده در چاپ نوین

چاپ نوین مفتخر است انواع خدمات چاپِ رویِ سرامیک و کاشی را ارائه نماید. این مدل چاپ با دستگاه فلت بدیووی چاپ کاشی پرینتر انجام می­گیرد و رویِ کاشی­های تا ضخامت 10 سانتی­متر امکان­پذیر است. وضوح کیفیت تصاویری که بر روی کاشی­ها چاپ می‌شوند 1440 dpi است. این کار توسط این مجموعه با دستگاه‌های دیجیتال در 8 رنگ صورت می­گیرد که 6 رنگ + وارنیش و سفید است. در واقع رنگ سفید و وارنیش به صورت موضعی بر روی کاشی اعمال می­شوند.چاپ-روی-پارچه-نقش-طرح-هنری-شعر

نحوه چاپ روی کاشی

این چاپ توسط دستگاه­های فلت یووی با جوهر مخصوص انجام می­شود. در این روش جوهر به صورت مستقیم بر روی سطح کاشی اعمال می­شود، سپس جوهر توسط تابش نور یووی خشک می­شود. در واقع پروسه خشک شدن به این صورت با سرعت انجام می­گیرد تا از حرکت جوهر و روان شدن آن جلوگیری شود. آشنایی با چاپ روی فلز: یکی از خدماتی که مجتمع چاپ هنر نوین ارائه می‌دهد، چاپ روی فلز است که این کار را با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته به شکل مستقیم انجام می‌دهد. از این تکنولوژی برای موارد مختلفی استفاده می‌شود که بیشتر روی تابلوهای هنری، شهری، جاده‌ای، خیابان، بالای سنگ مزار، عکس‌های پرتره شهدا و… کاربرد دارد.

نحوه چاپ روی فلز

بهترین دستگاه برای چاپ دستگاه فلت بد یووی است که قادر است جوهر را به صورت مستقیم بر روی فلز ریخته و کار چاپ را انجام دهد. در این چاپ معمولا از جوهرهای مرغوب استفاده می‌شود، چرا که باید ثبات رنگ داشته باشند و در برابر عوامل آسیب زای بیرونی از بین نروند. هنگامی که طرح یا نوشته بر روی صفحه فلزی چاپ شد، جوهر آن توسط تابش نور یووی خشک می‌شود. خشک شدن جوهر باید به سرعت انجام گیرد وگرنه جوهر بر سطح کار حرکت می‌کند و کیفیت چاپ را کاهش می‌دهد. چاپ چند لایه روی فلز نیز انجام می‌گیرد که البته ثبات رنگ آن باید بالاتر باشد.

مقدمات چاپ روی فلز

ورقه‌هایی که قرار است روی آن‌ها چاپ اعمال شود قبل از هر چیز باید چربی گیری شوند. این کار اغلب به وسیله کنترل رطوبت هوا انجام می‌شود تا این کار مانع اکسید شدن ورق‌ها شود؛ همچنین ورقه‌ها قبل از چاپ باید جرقه گیری شوند تا کاملا آماده پذیرش رنگ و طرح شوند.

مرکب چاپ روی فلز

مرکبی که برای چاپ روی فلز استفاده می‌شود باید ماندگاری مطلوبی داشته باشد، در غیر این صورت تحت شرایط آب و هوایی مختلف دوام نخواهد آورد. امروزه برخی چاپخانه‌ها برای کاهش هزینه‌های چاپ از مرکب‌های چینی استفاده می‌کنند که کیفیت چندان بالایی ندارند و پس از مدتی ظاهر زیبای خود را از دست می‌دهند و حالتی رنگ پریده به خود می‌گیرند.

بهترین دستگاه چاپ روی فلز

از جمله بهترین دستگاه‌هایی که برای چاپ روی فلز و کلا اجسام سخت کاربرد دارند، لیزر فایبر هستند که با کمک آن‌ها می‌توان هر نوع چاپی را بر روی اجسام سخت مثل فلز اعمال کرد. این دستگاه با داشتن هد چاپ دقیق، کمترین درصد خطا را دارد. پرینتر های موجود در نیوارت قابلیت مصرف جوهرهای مختلف را دارد که مشتری بسته به نیاز می‌تواند انتخاب کند که کار چاپ با جوهر ارزان قیمت انجام شود یا با جوهر قدرتمند و گران‌تر. معمولا برای چاپ موقتی از جوهرهای ارزان قیمت استفاده می‌کنند تا هزینه‌ها کاهش یابد؛ اما چنان‌چه قصد چاپ برای مدتی طولانی دارید، بهتر است کیفیت را مد نظر قرار دهید، چرا که دوام آن از ارزش خرید شما کم نخواهد کرد.

چاپ تصاویر رنگی روی فلز

در گذشته چاپ روی فلز به چاپ نوشته‌ها و طرح‌های ساده و تک رنگ محدود بود ولی کم کم با پیشرفت دستگاه‌های چاپ امکان رنگ‌بندی بیشتر در این مدل چاپ ایجاد گردید. امروزه تصاویر رنگی نیز بر روی انواع سطوح فلزی با بهره‌گیری از روش‌های نوین استفاده از لیزر قابل چاپ هستند. امکان تولید تصاویر رنگی بر روی فلزات در حال حاضر بدون محدودیت سایز وجود دارد و انواع تصاویر کوچک و بزرگ بر روی انواع ورق‌های فلزی قابل چاپ هستند. این کار را محققان دانشگاه سنت پترزبورگ آزمایش کردند که تغییر پارامترهای پردازش لیزر، به کنترل میزان چگالی یک ورق فلزی منجر شد و توانست محدوده وسیع دمایی به آن ببخشد تا تصاویر رنگی با طیف رنگی را به صنعت چاپ روی فلزات وارد کند.

چاپ روی قوطی‌های آهنی

قوطی‌های آهنی که امروزه در سطحی گسترده وارد دنیای خوراکی‌ها شده‌اند، برای نمایش برند و یا تاریخ انقضا نیازمند گذر از خط تولید چاپ روی فلز هستند. موردی که در این زمینه بسیار حائز اهمیت است، کیفیت چاپ است. در واقع چاپ روی قوطی باید در برابر گرما مقاوم باشد و به سادگی قابل پاک شدن نباشد. برای چاپ روی قوطی کنسرو مقاومت در برابر دما امری مهم است، چرا که پس از جوشاندن کیفیت ظاهری قوطی تغییری نباید بکند. در این راستا از دستگاه‌های چاپ پیشرفته و رنگ‌های مقاوم در برابر گرما استفاده می‌شود تا ماندگاری لازم را برای رنگ و طرح یا تاریخ انقضای کنسرو به ارمغان بیاورد.

خشک کردن کوره‌ای چاپ روی فلز

ورق‌های فلزی که طی عملیات چاپ با دستگاه‌های دیجیتال طرح می‌گیرند، باید فورا پس از عملیات چاپ وارد کوره شوند. البته این مرحله باید با دقت زیادی انجام گیرد تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری گردد. ورق‌ها حتما باید به صورت جداگانه وارد عملیات خشک شدن شوند و لذا این کار به صورت تک تک انجام می‌شود. در واقع هرچه ورق‌ها به هم نزدیک‌تر شوند، چون تازه مورد چاپ قرار گرفته‌اند و هنوز خیس هستند، احتمال دارد در صورت مجاورت با یکدیگر خراشیده شوند یا از بین بروند که این اتفاق کیفیت چاپرا تا حد زیادی کاهش می‌دهد و به تمیزی کار صدمه وارد می‌کند. در مرحله پایانی که ورق‌های فلزی داخل کوره می‌روند سرعت حرکت ورق‌ها بسیار حائز اهمیت است، چرا که داخل کوره مشعل‌های متعددی وجود دارد که سرعت عبور نامناسب ممکن است باعث سوختن یا خشک نشدن کامل چاپ شود. پوشاندن ورق فولادی با روی، ورق گالوانیزه را ایجاد می‌کند. ورق‌های گالوانیزه در صنایع مختلفی کاربرد دارند چرا که با این پوشش دچار زنگ زدگی نمی‌شوند حتی با از بین رفتن یا شکسته شدن روی هم ورق گالوانیزه زنگ نمی‌زند، به همین دلیل هم این ورق‌ها از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. به همین دلیل هم یکیاز گزینه‌های مناسب برای انجام چاپ تصاویر و طرح‌های مختلف است. چاپ روی فلز چاپ بسیار پرکاربردی در صنعت است، این چاپ می‌تواند محتویات تبلیغات، شناسنامه‌ی کار، نوع استفاده از محصول یا راهنمای آن، نحوه‌ی نگه‌داری از کالا و… باشد. چاپ روی فلز را می‌توان روی هر فلزی ازجمله آهن، گالوانیزه، استیل، چدن، برنج و… انجام داد با این تفاوت که ماندگاری چاپ انجام شده روی هرکدام از این مواد به کاربرد آن‌ها بستگی دارد. در این مطلب درباره‌ی چاپ روی ورق گالوانیزه صحبت خواهیم کرد.

چاپ-روی-پارچه-نقش-طرح-هنری

چاپ تصاویر رنگی روی گالوانیزه

در گذشته چاپ روی فلز محدودیت داشت و تنها امکان چاپ و پیاده‌سازی نوشته‌ها و طرح‌های ساده و تک رنگ وجود داشت اما امروزه با وجود دستگاه‌های پیشرفته‌ی چاپ، امکان پیاده‌سازی رنگ‌های مختلف و تصاویر در چاپ روی فلزات امکان‌پذیر است. با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توان تصاویر رنگی مختلفی را روی انواع سطوح فلزی و مخصوصا روی ورق گالوانیزه چاپ کرد. در حال حاضر امکان چاپ و انتقال تصاویر رنگی و روی گالوانیزه وجود دارد که بدون هیچ محدودیتی در سایز می‌توان این کار را انجام داد.

کاربرد چاپ روی ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه کاربرد زیادی در صنعت دارد. برای مثال در ساختن لوازمی مانند لوله بخاری، کانال کولر، کابینت آشپزخانه، شیروانی منازل، ساخت سقف‌ها، یخچال‌ها، ساخت تانک‌های ذخیره‌ی مایعات و بشکه‌ها، کابینت‌ها و قفسه‌ها، سیستم‌های خنک کننده و تصفیه هوا، کانال ها و کابل ها، صنعت الکترونیک، تابلوهای راهنمایی، بدنه‌ی کاروان‌ها، لوله‌ی آب، صنعت اتومبیل، صنعت کشاورزی، صنعت حمل و نقل، پانل‌های ساندویچی، خودرو و کارخانجات، استفاده در رابیتس‌های مورد استفاده در سقف، استفاده در مهندسی عمران و ساختمان، صنایع کاغذ و لوله، مصارف خانگی، بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی و بصورت کلی در هر آب و هوا و مکانی که امکان خوردگی یا زنگ‌زدگی و خسارت به فلز وجود دارد، می‌توان از ورق گالوانیزه استفاده کرد. برای هرکدام از این موارد که نیاز به چاپ متن یا تصویر وجود داشته باشد هم می‌توان از این چاپ بهره برد.

دستگاه چاپ روی ورق گالوانیزه

این چاپ را به صورت چاپ مستقیم با استفاده از دستگاه فلت بد با بهترین کیفیت خروجی چاپ روی ورق گالوانیزه انجام می‌شود. بهترین دستگاه برای انجام چاپ، دستگاه فلت بد یو وی است که جوهر را به صورت مستقیم روی فلز منتقل کرده و کار چاپ را انجام می‌دهد. از آن‌جایی که در کار چاپ روی فلزات و ورق گالوانیزه کیفیت جوهر و ماندگاری آن بسیار مهم است، در این چاپ معمولا از جوهرهای مرغوب استفاده می‌شود. به این ترتیب رنگ چاپ در برابر عوامل آسیب زای محیطی از بین نمی‌رود چراکه به محض منتقل شدن طرح یا نوشته روی ورق گالوانیزه، جوهر آن توسط تابش نور یو وی خشک می‌شود. خشک شدن جوهر در این روش به سرعت انجام می‌شود تا جوهر روی سطح کار حرکت نکند و کیفیت چاپ کاهش نیابد. با این شیوه‌ی چاپ بسیار مقاوم خواهد بود و در برابر شرایط محیطی مانند تابش مستقیم آفتاب، باران و… و در برابر رنگ پریدگی و تغییر طرح و تصویر مقاومت بسیار بالایی دارد.

انواع ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه در دو دسته‌ی کلی در بازار وجود دارد. ورق گالوانیزه‌ی داخلی که توسط کارخانجات داخلی تولید می‌شوند مانند: ورق گالوانیزه فولاد مبارکه، کاشان، هفت الماس، سمنان، شهرکرد، اشتهارد، سروش و… ورق گالوانیزه‌ی وارداتی که کارخانجات خارجی آن را تولید کرده و به کشور وارد می‌شود، مانند: ورق گالوانیزه جین دال هند، ایثار هند، بوشان هند، امارات، چین، قزاق، اکراین، بلژیک، تایوان و…

مجتمع چاپ هنر نوین

با پیشرفت صنعت چاپ امکان چاپ مستقیم روی فلزات امکان‌پذیر شده است. تجهیزات چاپی نوینی وجود دارند که این کار را با بالاترین کیفیت در متنوع‌ترین ابعاد و رنگ‌ها انجام می‌دهند. مجتمع چاپ هنر نوین با کادری مجرب و برخورداری از دستگاه‌های پیشرفته در زمینه‌ی چاپ روی فلزات آماده همکاری با برندها و شرکت‌های مختلف است. این مرکز چاپ روی ورق گالوانیزه را با بالاترین کیفیت ممکن و در کوتاه‌ترین زمان، برای شما انجام می‌دهد.

قالیشویی آریاشهر تهران

قالیشویی آریاشهر تهران ، مرکز ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی شستشو و خشکشویی قالی، فرش دست بافت، فرش ماشینی، موکت و مبل می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به خدمات بهترین قالیشویی در آریاشهر، می توانید با تیم کارشناس این مجموعه تماس حاصل فرمایید.


قالیشویی در آریاشهر تهران

قالیشویی در آریاشهر تهران ، خدمات تخصصی در زمینه کلیه فعالیت های مبل شویی، فرش شویی، له گیری و ترمیم ریشه فرش را به متقاضیان ارائه می دهد. از ویژگی های قالیشویی در آریاشهر تهران، بهره گیری از خدمات متخصصان حاذق و حرفه ای در زمینه شستن انواع قالی و فرش می باشد. مواد شوینده ای که طی فرآیند شستشوی فرش و قالی در قالیشویی در آریاشهر تهران مورد استفاده قرار می گیرند، موادی با کیفیت و مجاز می باشند. قالیشویی در آریاشهر تهران، دارای تعرفه های دقیق طبق میزان خدمات ارائه شده می باشد.

قالیشویی منطقه آریاشهر

قالیشویی منطقه آریاشهر ، با در نظر گرفتن زمان تحویل به موقع قالی و فرش به مشتریان، جهت جلب رضایت مشتریان فعالیت می نماید. یکی از نگرانی مشتریان، تحویل قالی ها در زمان مشخص و دقیق است. از مزایای استفاده از خدمات قالیشویی منطقه آریاشهر، مسئولیت پذیری کادر مجرب مجموعه، کیفیت بالای شستشو و ارائه و تحویل به موقع فرش و قالی به مشتریان می باشد. تیم حرفه ای قالیشویی منطقه آریاشهر، خدمات شستشوی انواع قالی و فرش، ترمیم، لکه گیری و موکت شویی را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت به متقاضیان ارائه می دهند.

قالیشویی نزدیک آریاشهر

قالیشویی نزدیک آریاشهر ، مرکزی جهت شستشوی انواع قالی و فرش می باشد که خدمات تخصصی قالیشویی به متقاضیان ارائه می دهد. قالیشویی نزدیک آریاشهر، دارای جواز کسب از اتحادیه قالیشویان است که هزینه های مربوط به شستشو را طبق نرخ اتحادیه محاسبه می نماید. برخورد مناسب و محترمانه تیم حرفه ای قالیشویی نزدیک آریاشهر با مشتریان محترم، از ویژگی های پرسنل مجموعه قالیشویی به شمار می آید. توجه به نوع قالی و فرش مشتریان، از ضروری ترین فعالیت تیم پرسنل قبل از اعمال فرآیند قالیشویی به شمار می آید.

قالیشویی آریاشهر

قالیشویی آریاشهر ، آماده خدمت رسانی در زمینه های مختلف قالیشویی به صورت تخصصی به مشتریان می باشد. از نمونه خدمات تخصصی قالیشویی آریاشهر، می توان به شست و شوی فرش ماشینی و دست باف، لکه برداری، رنگ برداری، موگیری، رفوگری، ترمیم فرش، ریشه و شیرازه اشاره نمود. شستشوی قالی ابریشم، خشکشویی مبل، خشکشویی خوشخواب و شستشوی موکت از فعالیت های دیگر قالیشویی آریاشهر به شمار می آید.

بهترین قالیشویی آریاشهر

بهترین قالیشویی آریاشهر ، با بهره گیری از دستگاه ها و تجهیزات مدرن و به روز دنیا، به صورت حرفه ای نیاز مشتریان جهت شستشوی قالی و فرش را رفع می نماید. از اقلامی که در بهترین قالیشویی آریاشهر تحت نظارت کارشناسان متخصص، شستشو و خشک می شوند، شستشوی انواع فرش های دستبافت، فرش های ماشینی و موکت و همچنین خشکشویی مبلمان و خوشخواب می باشد. بهترن قالیشویی آریاشهر، با توجه به کیفیت بالای کار و استفاده از مواد شوینده عالی، هزینه ها و تعرفه های مقرون به صرفه ای برای مشتریان تعریف نموده است.

قالیشویی خوب در آریاشهر

قالیشویی خوب در آریاشهر ، خدمات شستشوی فرش ماشینی و دست بافت را با توجه به نوع فرش در جهت حفظ کیفیت اولیه فرش ارائه می دهد. رعایت اصول و قواعد مربوط به انواع فرش های ماشینی و دست بافت هنگام شست و شو و خشک نمودن فرش ها، در قالیشویی خوب در آریاشهر لحاظ می گردد. کارشناسان متخصص قالیشویی خوب در آریاشهر، با تسلط و مهارت کافی بر امور لکه برداری و رنگ برداری از پاک کننده های قوی و با کیفیتی استفاده می نمایند.

قالیشویی در آریاشهر

قالیشویی در آریاشهر ، پس از فرآیند شستشوی قالی و فرش های ابریشم، دست بافت و ماشینی، اقلام را خشک نموده و در اسرع وقت به مشتریان محترم تحویل می دهد. نحوه تحویل انواع قالی و فرش قالیشویی در آریاشهر به صورت لول، اتو شده و بسته بندی با کاور می باشد. نحوه حمل و نقل قالی و فرش ها با دقت و ظرافت توسط تیم مجرب صورت گرفته و در نهایت موجب جلب رضایت مشتریان خواهد شد. از فعالیت های قالیشویی در آریاشهر، شستشو، ریشه زنی، چرم دوزی، لکه برداری، غبارگیری، رفوکاری، قلم زنی، رنگ برداری، آبگیری، آبکشی، خشک کردن، دارکشی و کنترل کیفیت اقلام می باشد.

بهترن قالیشویی در آریاشهر تهران

بهترین قالیشویی در آریاشهر تهران ، دارای کادر آموزش دیده و حرفه ای بوده که خدمات شستشوی انواع فرش و قالی را با استفاده از روش های مدرن و نوین ارائه می دهد. سرویس دهی بهترین قالیشویی در آریاشهر تهران، سریع بوده و دارای کیفیت بالای حمل و نقل اقلام می باشد. متقاضیان می توانند با سفارش تلفنی و آنلاین از خدمات بهترین قالیشویی در آریاشهر تهران بهره مند گردند. بهترین قالیشویی در آریاشهر تهران، با بهره گیری از کادر حرفه ای و متخصص قالیشویی، نسبت به استفاده از خدمات تخصصی این مجموعه اطمینان حاصل فرمایند.

قالیشویی نمونه در آریاشهر

قالیشویی نمونه در آریاشهر ، با ارائه تضمین کیفیت خدمات و پوشش دهی تمام مناطق تهران، به صورت تخصصی فعالیت می نماید. تیم حرفه ای قالیشویی نمونه در آریاشهر، آماده خدمت رسانی به مشتریان جهت شستشوی انواع قالی، فرش دست بافت و ماشینی می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به قالیشویی نمونه در آریاشهر، می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. قالیشویی نمونه در آریاشهر، با انجام خدمات قالیشویی در کمترین زمان و بالاترین کیفیت، آماده خدمت رسانی به کلیه مشترکان و مشتریان در مناطق مختلف شهر می باشد.

قالیشویی منطقه آریاشهر تهران

قالیشویی منطقه آریاشهر تهران ، مرکز ارائه خدمات شستشوی فرش و قالی می باشد که به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می شود. متقاضیان می توانند با ثبت سفارش در مرکز قالیشویی منطقه آریاشهر تهران، از خدمات قالیشویی بهره مند گردند. کارشناسان مربوطه قالیشویی منطقه آریاشهر تهران، پس از دریافت ثبت سفارش، به مکان مربوطه نیرو اعزام کرده و مراحل جمع آوری فرش، شستشوی فرش و تحویل به موقع فرش را با حضور کادر مجرب و متخصص، دنبال می نمایند. جهت استفاده از خدمات قالیشویی منطقه آریاشهر تهران، با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

باکس هدیه

باکس هدیه

امروزه انتخاب جعبه کادو یکی از مراحل مهم زمان ارائه هدیه به عزیزانمان است. با توجه به تنوع زیادی که در زمینه جعبه کادو در بازار وجود دارد، انتخاب بهترین مدل که با اندازه و نوع هدیه متناسب باشد، کمی دشوار به نظر می رسد. امروزه باکس هدیه یا باکس گل یکی از انواع روش های کادوپیجی انواع هدیه ها به شمار می آید. باکس هدیه در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود. در صورتی که قصد هدیه دادن به عزیزان و افراد خاصی را دارید، می توانید از باکس هدیه استفاده نمایید. باکس هدیه جهت قرار دادن انواع هدایا، شیرینی، شکلات، کادوهای بزرگ و کوچک در نظر گرفته می شوند. انواع باکس هدیه به صورت کلاسیک، عاشقانه، عروسکی، فانتزی و شیرینی و شکلات توسط طراحان با سلیقه، طراحی و تولید می شود. باکس هدیه در صورتی که به درستی انتخاب گردد، تمام هدایای کوچک و بزرگ شما در آن قرار گرفته و نظم خاصی به کادوها می دهد. افرادی که کادوهای خود را به صورت باکس هدیه دریافت می کنند، تا زمانی که باکس هدیه را باز نکرده باشند، حالات خوشی را تجربه خواهند کرد. ندیدن هدیه تا باز کردن باکس هدیه، موجب سورپرایز شدن عزیزانتان خواهد شد. باکس هدیه در اندازه ها، طرح ها، مدل ها، رنگ ها و جنس های مختلف و متنوعی در بازار طراحی و تولید می شود. نوع هدیه ای که در باکس هدیه قرار می دهید، ارتباط زیادی با اندازه و رنگ باکس هدیه خواهد داشت.

لوازم چوبی

یکی از انواع هدایایی که می توانیم به عزیزانمان اهداء نماییم، کادوهایی هست که به صورت چوبی تولید می شوند. انواع لوازم چوبی شامل جعبه کادویی چوبی، گیتار چوبی کادویی، جعبه دستمال کاغذی چوبی، دکوری های چوبی، عروسک های چوبی، جعبه چوبی کتاب، جعبه چوبی دکوپاژ، جعبه چوبی شکلات و لوازم چوبی دیگر می باشد. در صورتی که به مناسبت خاصی، قصد خریدن هدیه ای مناسب را دارید، می توانید با خرید هدایای شیک و مناسب، عزیزانتان را سورپرایز نمایید. لوازم چوبی دارای انواع مختلفی هستند که امروزه یکی از بهترین و شیک ترین هدیه در مناسبت های مختلف به شمار می آیند. از مزایای خریداری لوازم چوبی جهت اهداء آن در مناسب های مختلف، دوام و طول عمر بالای هدیه، شیک و شکیل بودن هدیه، زیبایی و ظرافت هدیه و مقرون به صرفه بودن هدیه می باشد. لوازم چوبی دارای تنوع زیادی می باشد. هدایایی که به صورت چوبی طراحی و تولید می شوند، اغلب مورد توجه افراد قرار می گیرد. بسیاری از جعبه های کادویی جزئی از لوازم چوبی به شمار می آید. جعبه های چوبی وسیله ای مناسب جهت قرار گیری هدایای مختلف در آن است. از مزایای خریداری لوازم چوبی مانند جعبه کادویی چوبی، این است که مخاطبان پس از باز کردن کادو، می توانند مجددا ًاز جعبه های چوبی در زمینه های مختلف استفاده نمایند. لوازم چوبی یکی از بهترین هدایا در مناسبت های مختلف از جمله روز ولنتاین است. طرفداران لوازم چوبی جهت اهداء به عزیزانتان در روزهای خاص و ویژه زیاد می باشد.

هدیه ولنتاین

ولنتاین یا روز عشق، روزی است که می توانید به شخص مورد نظرتان هدیه ای مناسب اهداء نمایید. از نکاتی که در زمینه خرید هدیه ولنتاین بهتر است رعایت شود، نخریدن اقلامی مانند لباس، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و لوازم منزل می باشد. پیشنهاد می شود به دلیل خاص بودن روز ولنتاین، هدیه ای مناسب و خاص انتخاب شود. هدیه ولنتاین می تواند شامل گل، عروسک، شکلات، قاب عکس، دفترچه یادداشت مینیاتوری، حکاکی عاشقانه، کتاب و شعرهای عاشقانه باشد. در صورتی که انتخاب هدیه ولنتاین برایتان کمی دشوار است، می توانید از هدایای آماده ولنتاین استفاده نمایید. ارائه هدیه ولنتاین، نشان دهنده دوست داشتن شخص مورد علاقه تان است. هرچقدر هدیه ولنتاین به درستی انتخاب شود، تأثیر زیادی در افزایش دوستی میان شما و عزیزتان خواهد گذاشت. هدیه ولنتاین نوعی ابراز علاقه و قدردانی از افراد خاص زندگی مان می باشد. طراحان وکارشناسان مربوطه در زمینه انتخاب هدیه ولنتاین به شما کمک خواهند نمود. در صورتی که هدیه ولنتاین علاوه بر زیبایی، خاص بودن و متفاوت بودن بتواند نیاز مخاطبان را نیز رفع نماید، هدیه ای مناسب جهت خرید به شمار می آید. هدیه ولنتاین به مخاطبتان احساسات خوشایندی القاء می کند. در صورتی که هدیه ولنتاین، هدیه ای ساده و در عین حال بیانگر احساسات درونی شما باشد، به سادگی و زیبایی می تواند بیانگر احساسات شما به مخاطبتان باشد. پیشنهاد می شود جهت انتخاب هدیه ولنتاین، از انواع هدایای زیبا و کاربردی که توسط طراحان حرفه ای و کارشناسان متخصص تولید شده است استفاده شود.

باکس هدیه ولنتاین

مرسوم ترین هدایای روز ولنتاین شامل شکلات، گل، عروسک، کتاب، شعر و شمع می باشد. هر یک از هدایای ولنتاین نیاز به جعبه ای دارند تا بتواند علاوه بر شیک شدن هدیه، موجب سورپرایز نمودن عزیزتان شود. باکس هدیه ولنتاین، جعبه ای است که در آن، انواع هدایای بزرگ و کوچک ولنتاین قرار می گیرد. باکس هدیه ولنتاین می تواند به صورت چوبی و بسیار شیک و شکیل طراحی شود. اگر شما نیز از طرفداران جعبه های کادویی چوبی هستید، می توانید با خریدن باکس هدیه ولنتاین، موجب شادمانی عزیزتان در روز ولنتاین شوید. باکس هدیه ولنتاین، وسیله ای مناسب جهت افزایش اهمیت هدیه روز ولنتاین شما می باشد. باکس هدیه ولنتاین، موجب می شود مخاطبتان احساس ارزشمند بودن کند و از شما بابت خریداری باکس هدیه ولنتاین تشکر نماید. از مزایا و فواید خریداری و استفاده از باکس هدیه ولنتاین، استفاده مجدد از جعبه هدیه در زمان های مختلف با اهداف متفاوت می باشد. باکس هدیه ولنتاین در اندازه ها، رنگ ها، طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. نوع هدیه و بزرگی و کوچکی هدیه ای در روز ولنتاین اهداء می شود، در بزرگی و کوچکی باکس هدیه ولنتاین تأثیر زیادی خواهد گذاشت. باکس هدیه ولنتاین با قیمت های مختلفی در بازار موجود است. هرچقدر کیفیت ساخت جعبه و اندازه باکس هدیه ولنتاین بزرگتر باشد، قیمت باکس نیز افزایش می یابد. همچنین جنس باکس هدیه ولنتاین، در افزایش یا کاهش قیمت باکس نقش مهمی دارد. در صورت تمایل می توانید از انواع باکس هدیه ولنتاین جهت اهداء به عزیزتان استفاده نمایید.

1234567
last